(Effecten) banken
Hier vindt u enkele voorbeelden van opdrachten die wij hebben uitgevoerd. Uiteraard verstrekken wij u graag referenties.
  • Manager Client Teams: Opzet van klantenteams ter ondersteuning van professionele retail intermediairs. Accent op aansturing en coaching van afdelingshoofden en relatiebeheerders, inrichting van processen en functies, performanceverbetering, accountplannen, toename van de klanttevredenheid, verlaging van het verloop onder medewerkers en people management.

  • Afdelingshoofd Servicedesk en IT-Helpdesk: Afdeling uit negatieve spiraal trekken, toekomstvisie ontwikkelen, aansturing en aanwezigheid op werkvloer, procesinrichting, procedures vaststellen, formatieplanning, samenwerking met andere disciplines, meetbaar maken van resultaten, klantbewustzijn vergroten, leer- en verbeterprogramma en persoonlijke taak- en ontwikkelafspraken.

  • Projectleider: Opzetten en uitvoeren van een projectmatig samenwerkingsverband van diverse aanbieders om een uniek samengesteld aanbod aan de zakelijke relaties van de bank te doen.

  • Projectuitdaging: alle aanbieders op een lijn krijgen en dm-actie opzetten en uitvoeren binnen de doelstellingen en kaders van de bank.
 
  

s